Urząd Miejski - Dostępność Plus
Koordynator ds. dostępności
Na podstawie art. 30 ust. 1 i art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2020 r. poz. 713) oraz art. 14 i art. 59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) w Urzędzie Miejskim w Książu Wlkp. wyznaczony został Koordynator ds. dostępności.
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie działalności Urzędu Miejskiego w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Kontakt:
Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Miejskim w Książu Wlkp.
Jagoda Szaroszyk - Podinspektor ds. obsługi sekretariatu i promocji gminy, pokój nr 1
e-mail: jagoda.szaroszyk@ksiaz-wlkp.pl, tel. 61 28 22 001 wew. 10
- Odpowiedzialny za treść
- Data utworzenia2023-09-25
- Opublikował w BIPDawid Wawrzynowicz
- Data opublikowania2023-09-25 12:31:36
- Ostatnio zaktualizowałDawid Wawrzynowicz
- Data ostatniej aktualizacji2023-09-25 12:31:36
- Liczba wyświetleń343
- Historia zmianZobacz